• Current

Πότε πρέπει να αναζητήσω βοήθεια από κάποιον ειδικό ψυχικής υγείας

 

Όλοι μας βιώνουμε μια ποικιλία συναισθημάτων τόσο θετικά όσο και αρνητικά. Όταν αρχίζουμε να νιώθουμε ότι κάποια αρνητικά συναισθήματα, όπως το άγχος, ο φόβος, ο θυμός, η λύπη, η θλίψη, η ντροπή είναι έντονα και επιμένουν τόσο ώστε να μας δημιουργούν έντονη υποκειμενική ενόχληση, να επηρεάζουν σημαντικά την ποιότητα ζωής μας, τις σχέσεις μας με τους άλλους και τη λειτουργικότητά μας σε διάφορους τομείς της ζωής μας (προσωπικό, επαγγελματικό κ.λ.π) τότε είναι καλό να αναζητήσουμε ψυχοθεραπευτική υποστήριξη. Το υποστηρικτικό δίκτυο που ο καθένας μας ενδέχεται να διαθέτει (στενοί συγγενείς, φίλοι, συνάδελφοι) είναι ιδιαίτερα βοηθητικό παρόλα αυτά μπορεί να μην είναι αρκετό ώστε να νιώσουμε ότι είμαστε επαρκείς και ικανοί να ελέγξουμε τα συναισθήματά μας και να χειριστούμε τις καταστάσεις. Παράλληλα, η αποφυγή συγκεκριμένων καταστάσεων που μας δυσκολεύουν ή μας πιέζουν μπορεί προσωρινά να φαίνεται μία καλή επιλογή, μακροπρόθεσμα όμως μας φέρνει αντιμέτωπους με νέου τύπου προβλήματα, αδιέξοδα και προκλήσεις.

 

 

PrintEmail